"Magasztaljátok az Urat, mert jó, mert örökkévaló az Ő kegyelme." Zsoltárok 136,1
Imádkozzatok minden emberért!

Wednesday, August 10, 2011

Először készitettem: kerti zöldbab fokhagymával


Itt ettem először ezt a nagyon finom köritést Oregonban, és nagyon izlik...

(Nézzétek el nekem a krónikus 'hosszú-"i"-hiányt').

Legtöbbször csirke és krumplipüre mellé tálalják, én is ehhez az általános gyakorlathoz igazodtam. de csak félig-meddig, mert a hús ezúttal marhahúsból készült pörkölt volt.

Nagy sikere volt kis családunkban, :) (Természetesen, Kaleb kivételt képez: ő legtöbbször nem hajlandó zöldséget enni. :))

Igy készült: 10 percig főztem fedő alatt, majd leszűrés után áttört fokhagymát, (egy evőkanál) oliva olajat és sót tettem rá. Én egy kicsit még visszatettem sülni, bár a recept ezt nem irta.


No comments:

Post a Comment