"Magasztaljátok az Urat, mert jó, mert örökkévaló az Ő kegyelme." Zsoltárok 136,1
Imádkozzatok minden emberért!

Monday, April 4, 2011

Újabb hónap pergett le...













... és március 25-én töltötte Kaleb a 16. hónapot.

Olyan édesek a totyogók ebben a korban!

Nem unalmasak a napjaink, mert szinte minden nap van valami új, amit a kis legény felfedez vagy megtanul.

... Ma a reggelinél mi még ettünk, Kaleb már hamarabb befejezte az evést, de nagyon érdekelte, hogy mi van az én tányéromban (persze, enni nem akart :). Amikor már harmadjára kérezkedett az ölembe, hogy pár másodperc múlva letornássza magát, majd vissza, megsokaltam, és a mellettem levő székre ültettem. Vidám kis arcát nézve rádöbbentem, hogy a puszta tény, hogy vigan elüldögél egyedül, veszély nélkül, újdonságnak számit: nemrég a székhez kellett "szijaznunk" (:), amikor vendégségben voltunk, ahol nem volt etetőszék........

Szóval, a növekedés / gyarapodás / fejlődés csodája még mindig lenyűgöz.

Pár képet válogattam össze, amelyek a Kaleb teljesitményeit próbálták megörökiteni...

No comments:

Post a Comment