"Magasztaljátok az Urat, mert jó, mert örökkévaló az Ő kegyelme." Zsoltárok 136,1
Imádkozzatok minden emberért!

Wednesday, April 20, 2011

Kézimunka-esten



vettem részt nemrég az imaházban...

Nagy izgalommal vártam, a készülödésemet a férjem zsebe bánta (:) - vettem egy nagyszerű bőröndöt (feleáron :), ami nagyon megkönnyiti a sok cucc szállitását - , de végül ott alkothattam én is más, kézimunkát kedvelő hölgyek társaságában.

Mondanom sem kell, hogy nagyon meglepődtem a számomra új technikák, a "nyersanyag"-mennyiség és eszközminőség láttán...

Azzal maradtam mégis, hogy jó értékelni azt, ami van, egyébként a világ összes kincse sem elegendő... :)

Itthon az én kis kézimunka-sarkom igy néz ki most. A képeslapokat ma el kell postáznom, egyébként fuccs a húsvéti üdvözlő soraink aktualitásának......

No comments:

Post a Comment