"Magasztaljátok az Urat, mert jó, mert örökkévaló az Ő kegyelme." Zsoltárok 136,1
Imádkozzatok minden emberért!

Wednesday, January 4, 2012

Új év - új szokás, azaz eseménymorzsák






Kaleb egy lépéssel közelebb jutott az asztalhoz ami az étkezéseket illeti...:)
Mind nagyon élvezzük ezt a fejleményt!

Az is újdonság, hogy a padlószőnyegeink végre tiszták. Szakembert fogadtunk, mert nincs gépünk... Nagyon szép munkát végeztek.
A tervezett átrendezések is megtörténtek, amelyek szintén az újdonság erejével hatnak. (Megvan a hely az új ágynak. :)

...Velem esett meg: reggeliben felkelés után nagy volt a csend, ezért a kicsi keresésére indultam. Nagy meglepődésemre sehol nem találtam. Kezdtem megijedni. Már Murray-nek is szóltam, hogy nem találom Kalebet. Szólitottam is, de semmi válasz. Végül a karosszék mögé is benéztem, és hát ott ült nagy csendben a laptop-pal az ölében. Örömömben nem is bosszankodtam...:)

A karácsonyfánk sajnos már kikerült a házból a szőnyegmosás miatti felfordulásban...:( Azt hiszem, Kaleb csak két gömböt tört el.... :)

És, végül, megmutatom a tortát, amit egy szomszéd születésnapjára készitettem. Szerintem (is) eddig a legjobb tortám.

BOLDOG ÚJ ÉVET, kedves Olvasóm! :)

3 comments:

  1. Nalatok ezek az esemenymorzsak nagyon aranyosak tudnak lenni!
    Aldott ,boldog Uj Evet kivanok en is!

    ReplyDelete
  2. Köszönjük szépen, Iri, a bátoritó megjegyzést és a jókivánságot.
    Nagyon szivesen, Maresz. Én is várom a te következő bejegyzésedet! :)

    ReplyDelete