"Magasztaljátok az Urat, mert jó, mert örökkévaló az Ő kegyelme." Zsoltárok 136,1
Imádkozzatok minden emberért!

Monday, March 7, 2011

Az első komolyabb "expedíció





A szombat (március 5) már egy pár hete be volt jelölve a naptárunkban: a háziközösségünk felvállalta egy missziós jellegű ebéd szponzorizálását egy olyan lakóközösségben, amely a statisztikák szerint a legtöbb bűntény színhelye.

Három bátor fiatalember vállalta, hogy odaköltözik, és az életével igyekszik gyakorlati módon megnyerni embereket Istennek. Az egyik közülük családos, két aranyos gyerekkel.

Ha jól emlékszem, minden hónapban egyszer ebédre hívják meg az ottlakókat, abban a reményben, hogy sikerül velük elbeszélgetni és bizonyságot tenni nekik.

Ezen a szombaton a mi közösségünk vállalta a házigazda szerepét.

Nagyon számítottam rá, hogy sikerül elmennünk... közben Murray-nek dolgoznia kellett szombaton. Minthogy csütörtökön megkaptam a jogosítványom, meg volt a választási lehetőségem, hogy magunkban menjünk, Kaleb meg én. Nem tudtam, mitévő legyek...

Eljött a szombat reggel, és én még gondolkodtam. Ráadásul a pontos címet is meg kellett tudakolni, valami sütit vinni, stb. Murray telefonon bátorított és figyelmeztetett az idő múlására (kellemetlen meglepetés: nem volt tojás a hűtőben, ami a sütihez kellett volna, tehát, vásárlás, sütés várt rám, ha menni akartam...).

De, egy kis kihívás legtöbbször annál nagyobb motiváció a cselekvéshez. Így történt, hogy kb. 12 előtt 10 perccel a helyszÍnen voltunk (de jól fogott az a "JPS"!).

A parkolás most is okozott egy kis fejtörést, de végül tökéletesre sikeredett (szerintem :).

Volt segÍtség bőven Kaleb-et cipelni, hol csak őt, hol őt és a babaülést is (Kaleb majdnem 10 kg!). Volt lehetőség beszélgetésre is, aminek nagyon örültem.

Voltak, akik csak az ingyen kajáért jöttek, és nem kértek az 'evangélizálásból', viszont voltak nyitottabb személyek is, akik barátságosak voltak és leültek velünk társalogni.

Szerintem nagyon finom volt minden: a többféle pizza, a friss zöldségsaláta a választható öntettel, a süti és az almalé.

Bárcsak minél többen felfedeznék a hÍvő szomszédokban a kincset, ami jobb az ingyen ebédnél, a társalgásnál, ami életeket változtat!


P.S. Mi hamarabb eljöttünk, mert Kaleb nyűgölni kezdett, hiányzott neki a déli alvás.

No comments:

Post a Comment