"Magasztaljátok az Urat, mert jó, mert örökkévaló az Ő kegyelme." Zsoltárok 136,1
Imádkozzatok minden emberért!

Monday, February 14, 2011

Romantikus reggel, de nem az ébredés






Arra ébredtem ma reggel, hogy a férjem nagyon komoly arccal azt mondja:

- Ébresztő, mutatnom kell neked valamit. Nagy gondok vannak a bankszámlámmal.

Azonnal felkeltem (hm... ez annyira nem jellemző rám), és kifele vettem az irányt a számitógéphez. Az előszoba padlóján heverő negyeddollárosok kissé furcsán hatottak, de most nem volt időm velük foglalkozni, elvégre nagyon aggaszt a bankszámla-ügy.

Murray azonban megállitott:

- Vedd csak fel őket nyugodtan.

Aztán, amikor felfedeztem, hogy a pénzérmék kigyózó sora a nappaliban szépen elhelyezett Bálint-napos meglepihez vezetnek, mosolyogva hozzátette:

- Nincs semmi baj a bankszámlával.

:) Fellélegeztem.

Igy már nyugodtan élvezhettem a kedves látványt: a "szeretlek" lufit, az édes maci párost, a kosárban rejlő meglepetéseket, a 'csoki-csókokat' és a további negyeddollárosokat.

Annyira aranyos és szeretetet sugalló volt az egész!

.... A tegnap, azaz vasárnap, a fiatal családok alkalmán is romantikus hangulat volt: a diszités, a svédasztal és a házaspároknak kitalált tevékenység nagyon jó ötletek voltak.


1 comment: