"Magasztaljátok az Urat, mert jó, mert örökkévaló az Ő kegyelme." Zsoltárok 136,1
Imádkozzatok minden emberért!

Friday, November 11, 2011

Még mindig



...betegek vagyunk, talán én a leginkább.

Kaleb kezdte a sort, Murray folytatta, végül én is bekapcsolódtam. A gyógyulás sajnos még egyikünknél sem mutatkozik tartósan.

Nem mentünk vasárnap imaházba, elmaradt részemről a női bibliaóra, és, amit leginkább sajnálok, az édesanyák alkalma, ami egy hónapban csak egyszer van. Úgy döntöttem, nem megyek betegen, főként a kedves új ismerőseimre gondolva, akikkel egy asztalnál szoktunk ülni: az egyik babát vár, a másiknak újszülött babája van... egyiküknek, meg senkinek nem hiányzik a hűlés... :)

A gyülekezeti gyerekfelügyelet szabálya meg úgy szól, hogy ha 30 perc alatt kétszer meg kell törölni a gyerek orrát, akkor nem fogadják. Kaleb ebbe a kategóriába tartozik jelenleg...:(.

De, van egy jó hirem is: tegnap komoly segitségem volt. A "salsa verde" mexikói csipős szósz készitéséhez kellett megtisztitanom az idei "tomatillo" termésünket, amit a paradicsommal együtt nemrég szedtünk le. Kaleb egyes-egyedül odahúzott egy széket a konyhába, felmászott rá, és munkát keresett magának. :)

Igazán különleges érzés volt megtapasztalni, hogy milyen érzés az, amikor "az ember lányának" :) a gyereke - aki még nincs 2 éves - életében először hasznosan segit. :) Olyan aranyos és kitartó volt!

5 comments:

  1. Bolcs dontes,es ez a 30 percben ketszer...hat ezt itt is kellene gyakorolni,lehet akkor nem terjedne az ovodasok -iskolasok kozt a natha.
    Gratulalok a segitsegnek, aranyos.Mielobbi gyogyulast!

    ReplyDelete
  2. Nagyon-nagyon aranyos!!
    Minnél hamarabbi gyógyulást nektek!
    És én is nagyon jónak találom azt a 30 perces dolgot!!! Itt is elkelne egy ilyen szabály...

    ReplyDelete
  3. Gratulálok, aranyos és drága segitséged van:)))!
    Gyógyulást kivánok nektek!

    ReplyDelete
  4. Koszi, Iri, Edith és Maresz. :)
    Már nagyon várom, hogy jobban legyünk...

    ReplyDelete
  5. szia. Grlti vagyok. megtudnád nekem írni a bátyád honlapját, amelyen akönyvekkel foglalkozik.

    ReplyDelete