"Magasztaljátok az Urat, mert jó, mert örökkévaló az Ő kegyelme." Zsoltárok 136,1
Imádkozzatok minden emberért!

Monday, September 26, 2011

Szülinap! - Murray's Birthday!!!! :)




Murray ma 35 éves. :)

A tegnap meglepetés-szülinap volt.

Brenden és Kathy segitségével sikerült vasárnap délután a férjem figyelmét elterelni, igy az 5 órára hűségesen összegyűlt vendégseregnek sikerült a sportlövészetből Brenden-nel hazaérkező Murray-t alaposan meglepni.

Már egy ideje terveztem a meglepetést, sok fejtörést okozott, sok telefonálásba került, de megérte!

Sikerült az egészet úgy összehozni, hogy Murray nem sejtett semmit! :)
...Pedig, akkora fazék chilli-t főztem, mint még soha. :)...

Az az igazság, hogy szombaton egész nap oda volt dolgozni, igy nem volt tanúja annak, hogy két óriási adag brokolis csirkét készitettem elő vasárnapra. Az aluminium tepsik az aluminium fóliával befedve egész jól beillettek a hűtő összképébe... A tortára viszont már nem volt idő szombaton. Azért nem, mert program is volt aznap, 1-re egy magyar református istentiszteletre mentem el Kalebbel, amelyet az oregoni magyarok egyik csoportja szervez néhányszor évente (nekem ez volt az első alkalom)... Nagyon jó volt ott lenni, kicsit ismerkedni más magyarokkal, istentisztelet után együtt fogyasztani a magyaros büféből, stb.
Az idő azonban alaposan eltelt.....

Igy vasárnap reggel a szokásosnál korábban keltem tortát sütni. Az Edith (köszönet a receptért!) karamelles-csokis receptjével próbálkoztam, ami egy kicsit több időt vett igénybe a lapok miatt, és szokás szerint nekem nem úgy alakult, ahogy kellett volna, de meglett. És, miután a hűtőben állt délutánig, egész igéretesen nézett ki végül... A vendégsereg nagyon szerette....

Mig Murray és Brenden odavoltak, kicsit hamarabb megérkezett Kathy a lányával, Amandaval, ami nagy segitség volt nekem a teritésben, rendezésben.

Eljött Vicki, Seena (nagyobb lánytestvér), Linsey (Seena lánya), Leslie (Murray húga), John (Murray nevelőapja), Doug (barát), Jeannie és Devereux (barátok), Kathy és Brendon (barátok), Amanda (lányuk). Összesen 14-en voltunk. :)

Különleges pillanat volt, amikor mindenki sorban megosztotta Murray-vel a hozott igeversét és áldását (áldáskérését).

Hála Istennek ezért a szép délutánért!

P.S. A házicsokinak, amit nem kifejezetten a szülinapra készitettem, de minthogy igyekeztünk a kilóink miatt lassan enni, megmaradt, NAGY sikere volt!

1 comment: