"Magasztaljátok az Urat, mert jó, mert örökkévaló az Ő kegyelme." Zsoltárok 136,1
Imádkozzatok minden emberért!

Wednesday, July 20, 2011

Az első hajvágás






A göndör fürtjei miatt eddig nem egyeztem bele a hajvágásba, de lassan kezdett annyira nőni, gubancolódni, stb., hogy vonakodva, de belementem (csak) a tervezésbe, hogy kicsit rövidebbre vágatjuk a Kaleb haját...

Nemrég egy nagyon kedves fodrásznőre leltem, aki megigérte, amikor nála voltam, hogy majd szivesen megejti az első hajvágást a kicsinek... Ma utam volt a fodrászszalonba, mert sampont akartam vásárolni, és nagy örömömre Murray is csatlakozott hozzám, hogy a közös családi sétánkat kicsit megnyújtsuk (előtte a közeli parkban voltunk). Sampont nem kaptam, de egy sokkal nagyob meglepetés ért: a fodrásznőmnek volt ideje ott helyben levágni a Kaleb haját anélkül, hogy előtte egyeztettünk volna... Volt egy röpke 20 perce a következő vendége előtt.

Hát nem gondviselés??!! És igy Murray is ott lehetett a nagy eseményen, sőt a legtöbbet ő segitett, mert az ölében fogta a kislegényt. Én fotóztam... :). Amúgy a gép is csak úgy, "gondviselés" folytán volt nálam, mert a fodrásznál tett látogatás után szükségünk volt rá...

Kaleb nem volt hajlandó megtűrni a kötényt magán, de attól eltekintve nagyon ügyes volt. Szükség volt időnként egy kis elterelő hadműveletre, tárgyakra, kekszre, játékra, de az csak természetes egy ekkora gyereknél, szerintem.

És, mindezek tetejében fizetnünk sem kellett, mert Sherri annyira kedves volt, hogy nem fogadott el pénzt, arra hivatkozva, hogy ez volt a jeles "ELSŐ" vágás. :)

No comments:

Post a Comment